Анкетування

Про анкетування

Згідно стандартів та рекомендації забезпечення якості у Європейському просторі освіти студенти є ключовими стейкхолдерами внутрішньої системи забезпечення якості освіти. З метою реалізації принципу “студентоцентрованого навчання” та захисту базових інтересів студентства на чесне отримання якісної освіти, у ВПУ №29 м.Львова проводяться опитування здобувачів освіти.

Результати опитування враховуються при:

  • удосконаленні навчально-виховного процесу в училищі;
  • модифікації освітньо-професійних програм;
  • формуванні рейтингу викладачів;
  • заохоченні викладачів з високими рейтинговими балами за результатами анкетування;
  • визначенні викладачів, яким першочергово необхідно пройти підвищення кваліфікації, у разі якщо вони отримали низькі бали за оцінкою анкетування.

Шановні здобувачі освіти, просимо Вас активно брати участь в анкетуванні й відповідати на запропоновані запитання. Ваші щирі відповіді допоможуть підвищити якість організації освітнього процесу й рівня викладання дисциплін в училищі. Всі дослідження анонімні, і їх результати будуть використані в узагальненому вигляді.

– КАТАЛОГ АНКЕТ –

Анкетування щодо вибіркових дисциплін “Обслуговування та ремонт автомобілів і двигунів”

Анкета для опитування роботодавців

Анкета для випускників спеціальності “Автомобільний транспорт”

Анкета для анонімного онлайн-опитування здобувачів фахової передвищої освіти

Анкета для опитування здобувачів освіти щодо вирішення конфліктних ситуацій та академічної доброчесності

 

Результати опитувань

Результати анкетування щодо вибіркових дисциплін “Обслуговування та ремонт автомобілів і двигунів”

Результати опитування роботодавців щодо змісту ООП “Обслуговування та ремонт автомобілів і двигунів” 

Результати опитування роботодавців щодо оцінки ОПП “Обслуговування та ремонт автомобілів і двигунів”

Результати анкетування випускників спеціальності “Автомобільний транспорт”

Результати анонімного онлайн-опитування здобувачів фахової передвищої освіти

Результати опитування здобувачів освіти щодо вирішення конфліктних ситуацій та академічної доброчесності