ЗАВЖДИ РАДІ ГОСТЯМ

📌21 серпня у рамках дводенного семінару «Зміст професійної освіти: виклики, втрати, підходи до подолання» заклад освіти з візитом відвідала делегація з усієї України у складі: директорів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, представників навчально-методичних центрів професійно-технічної освіти, голів рад директорів інших областей.

Під час візиту гості ознайомилися з матеріально-технічною базою закладу, навчально-практичними центрами напрямків: “Автомобільний транспорт”🚗, “Перукарське мистецтво”✂️, “Інформаційних та цифрових технологій”💻, центром кар’єри, простором безбар’єрності, що облаштовується в закладі для навчання людей з інвалідністю. Гості поспілкувались з педагогами та здобувачами освіти, високо оцінили досягнення, здобутки та розвиток закладу освіти на сучасному рівні та обговорили перспективи і можливості у майбутньому.🤝

Організували семінар та візит директорат професійної освіти Міністерство освіти і науки України та міжнародна неурядова організація «Фінська церковна допомога» (FCA Finn Church Aid)

Memorandum of cooperation

Together for the Future: Memorandum of Cooperation Signed! Today, the vocational school №29 in Lviv Lviv and the Arnika Primary School of the Lviv City Council have officially consolidated their partnership by signing a memorandum of cooperation. The purpose of this initiative is to form an early understanding of the world of professions in children. As part of the cooperation, we plan to conduct educational excursions to the school's training centers; organize interactive workshops for [...]

Barrier-free week

National Barrier-Free Week in action! Within the framework of the National Barrier-Free Week in Ukraine, a number of events were held at the vocational school №29 in Lviv to help us see the world without barriers - not only physical, but also social ones, namely An informational talk with a discussion on the topic: “Barrier-Free - a value of modern society”. Students had the opportunity to learn: An event with elements of [...]

x
en_USEN